Облік рекламних акцій

Дата:
22 Вересень 2016
Початок:
15:00
Тривалість:
2 години
Мова:
російська
Бикова Ганна
Керівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Увага! Цей семінар вже завершено. Ви можете продивитись його у запису.
0 грн. ціна вебінару
0 грн.* (для передплатників)

Пільгова ціна для передплатників пакету «Профі» електронного «Дебету-Кредиту»,
а також усіх передплатників паперового журналу «Дебет-Кредит».

Програма вебінару

1. Види рекламних акцій:

  • знижки
  • безкоштовна роздача рекламної продукції і зразків товарів
  • подарунки покупцям
  • бонуси.

2. Документи, якими оформляється рекламна акція:

  • якщо акція проводиться самостійно
  • якщо акцію проводить рекламне агентство.

3. Бухгалтерський облік рекламних акцій.

4. Податковий облік рекламних акцій:

  • виникають ПЗ з ПДВ при безкоштовній роздачі?
  • чи враховуються витрати на проведення рекламних акцій при визначенні об'єкта обкладення податком на прибуток?
  • рекламні акції у єдинника, як вигідніше їх проводити з точки зору податкового обліку?
  • знижки, бонуси, подарунки покупцям-фізособам, що з ПДФО, ЄСВ та військовим збором?

5. Посередництво в проведенні рекламних акцій:

  • відображення доходів і витрат у виконавця (наприклад, рекламного агентства)

6. Рекламні акції та ЗЕД:

  • якщо рекламна акція проводиться для нерезидента
  • якщо рекламні послуги представляє нерезидент.

Новини по темі

Консультації по темі