Оптимізація витрат на персонал: механізми та ризики
Програма вебінару
_
- Підстава для економії на працівниках: ст.32 або 103 КЗпП? Проблеми визначення строку двомісячного попередження.
- Система оплати праці: як щорічно лишатися в одних і тих самих окладах (тарифних ставках).
- Економія на соцпакеті: аналізуємо склад виплат.
- Економія на ЄСВ: переформатуємо виплати.
- Ігри зі штатним розписом — спосіб відстрочити індексацію зарплати. Уникаємо індексації, приходимо до коригування середнього заробітку.
- Скорочення чисельності та штату працівників: як дотриматися всіх формальностей.
- Особливості звільнення за підсумками атестації: наскільки часто таке можливо?
- Введення режиму неповного робочого часу — зона ризику роботодавця.
- Як позбутися понаднормових робіт: внутрішнє сумісництво, збільшення облікового періоду, гнучкий режим.
- Використання простоїв — не 100-відсоткова економія на зарплаті.
- Відпустка за свій рахунок: згідно з законом або за домовленістю?
- Сумісництво чи суміщення: що вигідніше?
- Переведення працівників на дистанційну роботу: чи все просто з роботою на дому?
- Строковий трудовий договір: чи є переваги перед безстроковим договором.
- Цивільно-правовий договір — ризикова заміна трудового договору.
- Аутсорсинг і аустаффінг: як вписатися у вітчизняне законодавство.
Алієв Тимурконсультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, експерт з трудового права та оплаті праці, фахівець з управлінського обліку та бюджетування, кадровий аудитор
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.