Все про запити ДФС та популярні підстави для податкових перевірок
Програма вебінару
_
1. 99% запитів - незаконні! Як виглядає законний запит ДФС? Вчимося відрізняти.
2. Законні підстави для відмови в наданні інформації та документів. Думка ДФС про те, в яких випадках на її запити можна не відповідати. Як відповісти на запит, щоб уникнути перевірки у 2017 році?
Аналіз популярних підстав для направлення запиту / проведення перевірок
(п. 78.1.4, 78.1.11, 78.1.13 ПК)
3. Нова редакція п. 78.1.1. ПКУ. Що змінилося в підставах для направлення запиту та проведення податкової перевірки.
4. Позиція ДФС про підстави для направлення запиту в разі отримання податкової інформації про порушення підприємством податкового законодавства. Лист ДФС від 01.02.2016 №3069 / 7 / 99-99-22-04-02-17.
5. Обов'язкові вимоги, яким повинен відповідати запит по п. 78.1.4. ПКУ. Наслідки надання та ненадання документів.
6. Що можна дізнатися з номера запиту?
7. Що робити, якщо керівником прийнято рішення надавати документи, але їх занадто багато?
Запити через призму мораторію
8. Як фіскали обходять мораторій на перевірки за допомогою запитів і як будуть використовувати його для планових перевірок 2017 р.? Розглядаємо на прикладі.
Запити в рамках перевірок
9. Перевірка в рамках КПК по 78.1.11. ПКУ. Чи можна переконатися в існуванні постанови слідчого / прокурора / судді? Чи варто давати документи в рамках такого запиту і наскільки ймовірним є донарахувань?
10. Законні підстави для направлення запиту / проведення перевірки в рамках п. 78.1.13. ПКУ. Джерело проблеми. Які документи і інформацію можуть запитувати і за яких умов її варто надавати?
11. Запити в рамках п. 85.2 ПКУ. Як використовувати дану норму в інтересах підприємства?
12. Безпечні способи надання документів. Що робити якщо документів немає або вони "не в порядку"?
Смирнов Олександр Податковий адвокат, керівник юридичного центру "Смирнов та Партнери". Спеціалізація - податкові конфлікти, захист бізнесу і посадових осіб від неправомірних дій контролюючих органів
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.