Податкова та бухгалтерська звітність за півріччя для юросіб та ФОП
Програма вебінару
1. Декларація з податку на прибуток за півріччя 2024 року
- Хто зобов'язаний подати декларацію з податку на прибуток за підсумками півріччя
- Подання декларації: актуальна форма Декларації і Додатків з урахуванням всіх змін і строки подання
- Чи потрібно подавати «порожню» декларацію?
- Фінзвітність і декларація
- Якщо фінзвітність уже буде подана до органу статистики, але до моменту подання декларації в такій фінзвітності будуть виявлені помилки?
- Чи потрібно подавати піврічну декларацію фізособам-підприємцям, фізособам, які провадять незалежну професійну діяльність, платникам єдиного податку і неприбутковим організаціям, якщо вони виплатили у звітному періоді дохід нерезиденту?
- Що врахувати при заповненні Декларації. Як перевіряють платників податку на прибуток за методикою ДПС
- Виправлення помилок за попередні періоди шляхом подання УД або у поточній декларації.
- Чи застосовується штраф при самостійному виправленні помилок в декларації з податку на прибуток у 2024 році?
2. Фінзвітність за півріччя 2024
- Склад та форми проміжної фінзвітності
- Строки подання фінзвітності до ДПС та Держстату
- Правила подання для тих, у кого можливості відзвітувати немає
- Консолідована фінзвітність
- Якщо виявлено помилки у фінзвітності минулих періодів: чи переподавати виправлену фінзвітність до ДПС/Держстату
3. Декларація з ПДВ: основи подання, перша та остання декларація, строки подання, склад декларації
- Обов’язкова та добровільна реєстрація платником ПДВ. Дата реєстрації
- Відповідальність, якщо ПДВ-реєстрація відбулась із запізненням
- Перший звітний період
- За якою формою подавати декларацію?
- Склад ПДВ-декларації. Коли разом із декларацією слід подавати додатки
- У які строки подається декларація?
- Коли декларацію можуть не прийняти?
- Анулювання ПДВ-реєстрації: підстави і процедура
- Умовний продаж за п. 184.7 ПКУ
- Особливості складання та реєстрації податкових накладних при 4
- Остаточні розрахунки з бюджетом
- Перехідні операції при зміні ПДВ-статусу
4. Декларації ФОП при зміні системи оподаткування або припиненні діяльності посеред року
- Припинення ФОП: склад, спосіб та строки подання останньої Декларації
- Перехід на спрощену систему на ІІ-го кварталу: які декларації та коли подавати, склад декларацій, перехідні операції
- Перехід зі спрощеної системи на загальну з ІІІ кварталу: перехідні операцій, строк і склад декларацій
- Зміна групи єдиного податку з ІІ-го кварталу: особливості заповнення Декларації, контроль обсягу річного доходу, видів діяльності тощо
Ольга ЦелуйкоБухгалтер-експерт, лектор-практик з досвідом роботи в бізнесі більше 20 років, автор численних статей в у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.