Як правильно працювати з нетиповими формами трудових відносин: позаштатники, надомники, фрілансери, аутстафінг, аутсорсінг, договора ЦПХ, нерезиденти
Програма вебінару
_
1. Позаштатні працівники
- Штат працівників, штатний розпис.
- Позаштатник?
- Створення позаштатникам робочих місць
- Виведення працівників поза штат.
2. Аутстафінг. Аутсорсинг.
- Мета аутстафінгу та аутсорсингу
- Нормативна база, яка регулює питання аутстафінгу та аутсорсингу
- Звітність щодо аутстафінгу та судова практика щодо аутстафінгу
- Практика застосування аутстафінгу та аутсорсингу
- Негативні наслідки аутстафінга для працівників та організацій
3. Фрілансери та надомники
- Нормативне регулювання
- Організація роботи надомника
- Правила роботи надомників
- Фрілансер: надомна робота чи послуги ЦПХ
4. Нерезиденти
- Нюанси працевлаштування нерезидентів
- Отримання та продовження дозволу щодо працевлаштування нерезидента
- Чи індексувати зарплату нерезиденту
5. Договори ЦПХ
- Нормативна база
- Гарантії особам, які виконують роботи чи надають послуги за договором ЦПХ
- Ризики застосування договорів ЦПХ
6. Висновки та відповіді на запитання.
Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.