Порушення законодавства про працю очима перевіряючих. Як убезпечити підприємство

Програма вебінару
Частина 1. ПРОВЕДЕННЯ КАДРОВОГО АУДИТУ САМОСТІЙНО
13:00-14:30
- Мета та завдання внутрішнього аудиту.
- Підготовка до проведення кадрового аудиту
- Формування складу комісії
- Наказ на проведення аудиту. Зразок наказу
- Акт та рекомендації щодо усунення порушень
- Аудит внутрішніх документів
- Основні вимоги щодо оформлення документів, на які не звертають уваги кадровики.
- Установчі документи організації
- Номенклатура справ
- Колективний договір
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Штатний розпис
- Положення про структурний підрозділ
- Табель обліку робочого часу
- Аудит особових справ працівників
- Документи які повинні міститися в особових справах працівників
- Аудит облікових кадрових документів.
- Аудит трудових книжок працівників та журналів обліку руху трудових книжок
- Аудит локальних документів
- Положення про оплату праці
- Положення про табельний облік
- Положення про службові відрядження
- «Зарплатні» питання, які слід перевірити самостійно
- Відповідь на запитання
* * *
Шаботинський Валентин Володимирович
Частина 2. ПРО ІНСПЕКЦІЙНІ ВІДВІДУВАННЯ
14:30-16:00
- Про порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю:
- підстави для проведення інспекційного відвідування;
- які документи слід надати інспектору праці для проведення інспекційного відвідування;
- як уникнути ризиків при спілкуванні з інспектором праці та під час проведення інспекційного відвідування;
- інспекційні відвідування та невиїзні інспектування в чому різниця та особливості.
- Дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці – особиста відповідальність працівників бухгалтерії.
- Перелік питань, де найчастіше інспектори праці виявляють порушення:
- типи недоліків у кадровій документації та бухгалтерському обліку;
- специфіка роботи з інвалідами, неповнолітніми, жінками та іншими категоріями пільговиків на підприємстві.
- Типові порушення та приклади, які виявляють інспектори праці під час інспекційних відвідувань.
- Відповідальність за порушення трудового законодавства:
- адміністративна;
- кримінальна;
- фінансова.
- Практичні поради від фахівця Держпраці та ділення досвідом проведення інспектувань.
- Відповіді на запитання.

Казначей Галинабухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Питання щодо витрат платників податків на рекламу та маркетинг завжди під пильною увагою податкових контролерів. Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як правильно документально оформити витрати на рекламу та маркетинг, які для цього слід розробити додаткові документи щоб уникнути податкових ризиків.
Окремо поговоримо про особливості оподаткування податком на прибуток і ПДВ таких операцій. Проаналізуємо питання щодо ПДВ при отриманні рекламних та маркетингових послуг від нерезидентів в т.ч. електронних послуг з реклами.
Не оминемо питання щодо безоплатних роздач при здійсненні рекламних заходів, а також відображення бонусів, які отримують підприємства за результатами продажів.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Як завжди будемо відповідати на Ваші питання.
Помилки у Д1, Д4ДФ чи Д5 можуть коштувати вам штрафів і годин зайвої роботи. На вебінарі ми розберемо всі нюанси об’єднаної зарплатної звітності: зарплата, премії, відпустки, прийняття та звільнення працівників, переведення і сумісники. Ви дізнаєтесь, як уникнути типових помилок та виправити вже зроблені без втрат.
А ще — розглянемо нові правила поквартальної звітності ФОПів із 2026 року, щоб ви були готові заздалегідь
Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як нестандартні операції з основними засобами, МНМА, нові правила застосування податкової різниці при перерахуванні коштів, передачі товарів, робіт, послуг неприбутковим організаціям.
Окремо поговоримо про заборгованості враховуючи те, що з 4 вересня 2025 року відновлюється перебіг строку позовної давності
Проаналізуємо чи варто укладати договори позички, які «підводні» камені можуть при цьому виникати.
Не оминемо питання щодо операцій з низько податковими нерезидентами, особливості застосування податкових різниць з податку на прибуток у 2025 році.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Починаючи з 4 квітня 2025 року повернули можливість виплачувати лікарняні за рахунок ПФУ і працівникам-сумісникам. Разом з тим, у 2025 році змінили розмір максимальної величини бази нарахування ЄСВ з 15 МЗП до 20 МЗП. Як ці події вплинуть на розрахунок та виплату лікарняних? Як рахувати лікарняні сумісникам? Як відображати у звітності? На ці та інші запитання відповімо на нашому вебінарі.
Питання щодо відряджень працівників підприємств завжди актуальні для платників податку. Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як документально оформити відрядження працівника, чому необхідно розробити Положення про відрядження, як правильно розрахувати добові без додаткового оподаткування.
Окремо поговоримо про строки відрядження. Проаналізуємо чи можливо направити працівника у відрядження на власному автомобілі.
Не оминемо питання щодо особливостей відряджень за кордон: як правильно застосувати курси валют при різних ситуаціях.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Лектор надасть рекомендації щодо складання Положення про відрядження.
