Відповідальність посадових осіб: що загрожує директору і бухгалтеру
Програма вебінару
_
Хто є посадовими особами підприємства? Що таке організаційно-розпорядчі обов'язки?
Види відповідальності посадових осіб: цивільно-правова, дисциплінарна, адміністративна, кримінальна.
Поширені підстави для притягнення до відповідальності.
Механізм залучення до відповідальності за адміністративні правопорушення.
Нюанси складання протоколу за порушення ведення бухгалтерського обліку.
Винен чи ні? Як посадовій особі донести суду свою позицію.
Податкові наслідки залучення до адміністративної відповідальності.
Ухилення від сплати податків.
Як не допустити відкриття кримінального провадження за ст. 212 КК.
Вплив рішення у справі про оскарження податкового повідомлення-рішення на кримінальну відповідальність директора.
Як будуть намагатися довести провину і як цьому опиратися.
Заплатити ніколи не пізно або механізм звільнення від кримінальної відповідальності за ухилення від сплати податків.
Наслідки притягнення до кримінальної відповідальності. Теорія та практика.
Заборона на зайняття посад.
Відповідальність директора і головного бухгалтера за новим законом про ТОВ.
Відповідальність після звільнення з посади. Строки давності.
Відповідальність засновника. За яких умов можна залучити?
Ст. 205 КК (Фіктивне підприємництво) і не тільки.
Спроби ухилитись від відповідальності. Хто і як ухиляється на прикладах директора, бухгалтера і засновника.
Що робити? Рекомендації від Олександра Смирнова.
Смирнов Олександр Податковий адвокат, керівник юридичного центру "Смирнов та Партнери". Спеціалізація - податкові конфлікти, захист бізнесу і посадових осіб від неправомірних дій контролюючих органів
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.