Декларація з податку на прибуток за 9 місяців та підготовка річної для малодохідників
Програма вебінару
_
- Зміни, що пропонуються Мінфіном до форми декларації з податку на прибуток
- Первинні документи, облікові регістри та фінансова звітність – що змінилося за 2018 рік та як це вплинуло на податок на прибуток
- Розрахунок резервів та забезпечення, документальне підтвердження та доказова база витрат
- Списання дебіторської та кредиторської заборгованості
- Податкові різниці – для малодохідників та високодохідників
- Особливості нерезидентських коригувань
- Невиробничі основні засоби, їх ремонт та вибуття
- Безоплатно отримані товари та основні засоби – бухоблік та вплив на податок на прибуток
- Оптимізація податку на прибуток – 10-ть основних інструментів на реальних прикладах
Мар'яна КавинДосвід роботи у сфері податкового консультування, внутрішнього аудиту, ведення практичної бухгалтерії 20 років. САР, СІРА, АССА DipIFR, IFA-внутрішній аудит
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.