Все про операційну оренду
Програма вебінару
_
- Визначення і поняття «операційної оренди» в Цивільному та Податковому Кодексах України.
- Документальне оформлення операцій оренди. Істотні умови договору оренди.
- Облік у орендодавця:
- доходи від оренди;
- амортизація;
- податкові різниці;
- витрати, що відшкодовуються орендарем;
- особливості визначення бази оподаткування ПДВ. - Облік у орендаря:
- орендна плата;
- витрати на ремонт та поліпшення;
- податкові ризики при поверненні об’єкта орендодавцю. - Бухгалтерський та податковий облік інвестиційної нерухомості.
- Оренда у фізичної особи.
- Особливості оподаткування операцій оренди з нерезидентом.
- Позичка як альтернатива оренди. Рекомендації щодо застосування.
- Особливості здійснення орендних операцій платниками єдиного податку.
- Відповіді на запитання.
Людмила Тимофеєва аудитор АФ «Контракти-Аудит», податковий консультант, спеціаліст з питань оподаткування податком на прибуток та ПДВ
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.