Комп'ютери на підприємстві і робота за ними
0 грн.
ціна вебінару
0 грн.*
(для передплатників)
Пільгова ціна для передплатників пакету «Профі» електронного «Дебету-Кредиту»,
а також усіх передплатників паперового журналу «Дебет-Кредит».
План вебінару
- Як треба організувати роботу за комп’ютером за новими правилами? Що буде у випадках їх порушення?
- Облік витрат на придбання (створення) персонального комп’ютера на підприємстві.
- Облік витрат на ремонт та поліпшення комп’ютера.
- Облік продажу або ліквідації комп’ютера.
- Облік програмного забезпечення. Коли витрати на ПО визнаються:
А) вартістю основних засобів
Б) вартістю нематеріальних активів
В) витратами майбутніх періодів - Як відображаються в обліку витрати на технічну підтримку, оновлення та поліпшення ПО?
- Додаткова щорічна відпустка працівникам, які працюють за комп’ютером. Хто має на неї право, як вона оформлюється та яким чином визначається її тривалість?