Комп'ютери на підприємстві і робота за ними

Дата:
26 Червень 2018
Початок:
15:00
Тривалість:
2 години
Мова:
українська
Бикова Ганна
Керівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Увага! Цей семінар вже завершено. Ви можете продивитись його у запису.
200 грн. ціна вебінару
0 грн.* (для передплатників)

Пільгова ціна для передплатників пакету «Профі» електронного «Дебету-Кредиту»,
а також усіх передплатників паперового журналу «Дебет-Кредит».

План вебінару

  1. Як треба організувати роботу за комп’ютером за новими правилами? Що буде у випадках їх порушення?
  2. Облік витрат на придбання (створення) персонального комп’ютера на підприємстві.
  3. Облік витрат на ремонт та поліпшення комп’ютера.
  4. Облік продажу або ліквідації комп’ютера.
  5. Облік програмного забезпечення. Коли витрати на ПО визнаються:
    А) вартістю основних засобів
    Б) вартістю нематеріальних активів
    В) витратами майбутніх періодів
  6. Як відображаються в обліку витрати на технічну підтримку, оновлення та поліпшення ПО?
  7. Додаткова щорічна відпустка працівникам, які працюють за комп’ютером. Хто має на неї право, як вона оформлюється та яким чином визначається її тривалість?