Комп'ютери на підприємстві і робота за ними
Програма вебінару
_
- Як треба організувати роботу за комп’ютером за новими правилами? Що буде у випадках їх порушення?
- Облік витрат на придбання (створення) персонального комп’ютера на підприємстві.
- Облік витрат на ремонт та поліпшення комп’ютера.
- Облік продажу або ліквідації комп’ютера.
- Облік програмного забезпечення. Коли витрати на ПО визнаються:
А) вартістю основних засобів
Б) вартістю нематеріальних активів
В) витратами майбутніх періодів - Як відображаються в обліку витрати на технічну підтримку, оновлення та поліпшення ПО?
- Додаткова щорічна відпустка працівникам, які працюють за комп’ютером. Хто має на неї право, як вона оформлюється та яким чином визначається її тривалість?
Бикова ГаннаКерівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Записи вебінарів
Як завжди, в перехідні періоду з року в рік відбуваються колосальні зміни, які стосуються безпосередньо роботодавців. І з цими новаціями доводиться детально розбиратися бухгалтерам та кадровикам.
Також, наприкінці 2023 року, законотворці підкинули нам «сюрприз» у вигляді змін до Закону про відпустки.
Разом з тим відновлено дію Закону про індексацію.
Тож, запрошуємо Вас на вебінар, де ми детально розберемося з усіма змінами.
Настав час складати фінансову та податкову звітність.
Які форми фінансової звітності обрати, чи обов’язково подавати звіт про управління, чи діють строки подання під час воєнного стану, як виправити помилки за попередні роки? На всі ці питання відповідь отримаєте під час вебінару.
Лектор зверне увагу, які бухгалтерські процедури слід зробити підприємству на 31 грудня стосовно основних засобів, як це оформити документально.
Багато вже говорили про дисконтування, але під часе ефіру лектор зверне увагу на модифікацію фінансових зобов’язань і вплив на об’єкт оподаткування.
Лектор вибрала найбільш популярні питання щодо звітності з податку на прибуток: особливості складання річної декларації, проблемні податкові різниці, заповнення окремих додатків.
Крім того, не оминемо питання пов’язані з контрольованими іноземними компаніями, резидентами Дія сіті.
На вебінарі розглянемо актуальні критерії, по яких підприємства та підприємці потрапляють в план-графік перевірок. Дізнаймось чи можна щось змінити або передбачити наперед? Які показники слід контролювати, щоб не потрапити до плану-графіку перевірок.
Додатково розберемось з основними «фішками» фактичних перевірок: на чому ловлять та як захиститись. Розглянемо , як перевіряють дотримання норм валютного законодавства. Чи є різниця при перевірках ФОП та підприємств?
Лектор розгляне актуальну тему банківських розрахунків та фінмоніторингу: коли це може привести до перевірки. Також проаналізує нові умови застосування штрафів по результатам перевірки і відповість на ваші запитання по темі вебінару.