Списання дебіторської та кредиторської заборгованості. Податкові наслідки
Програма вебінару
_
Кредиторська заборгованість
- Чи буває сумнівною та безнадійною
- Податкові наслідки списання для податку на додану вартість
- Податкові наслідки з податку на прибуток для малодохідників та високодохідників – відображення в декларації з податку на прибуток
- Інвентаризація та обнулення
- «Товарна» та «грошова» – відмінність у списанні у бухобліку та податкових наслідків
- Як обнулити кредиторську заборгованість
- Як перевіряють наявність кредиторки фіскали
Дебіторська заборгованість
- Обов’язок чи право та коли почати «сумніватися»
- Резерв сумнівних боргів – рахувати можна не завжди
- Що таке «грошова» та «товарна» заборгованість. Списання та наслідки в залежності від виду заборгованості
- Методи створення резервів сумнівних боргів – покроковий алгоритм, числові приклади
- Створення резерву згідно МСФЗ
- Інвентаризація та періодичність створення резерву
- Бухгалтерський облік створення та використання резерву, списання дебіторки та її відновлення
- Документальне забезпечення створення резерву та списання дебіторки
- Чи створюється резерв на депозит у сумнівному банку
- Переривання строку позовної давності – способи та документальне оформлення
- Податковий облік ПДВ. Складання податкової накладної, заповнення декларації з податку на додану вартість
- Податкові наслідки з ПДФО, військового збору та ЄСВ
- Списання боргу приватного підприємця
- Податкові наслідки для податку на прибуток – створення резерву, списання сумнівної та безнадійної заборгованості.
- Особливості відображення в декларації з податку на прибуток для високодохідників та малодохідників
Мар'яна КавинДосвід роботи у сфері податкового консультування, внутрішнього аудиту, ведення практичної бухгалтерії 20 років. САР, СІРА, АССА DipIFR, IFA-внутрішній аудит
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.