11.04.2018
Тривалість: 2 години
Лектор: Мар'яна Кавин

Облік та оподаткування операцій з основними засобами

Мар'яна Кавин

Програма вебінару

_

1. ОПРИБУТКОВУЄМО

  • Основні засоби: визначення та класифікація – чим керуватись при визначенні бухгалтерського рахунку та групи в податковому обліку
  • Облік придбання основних засобів за національну валюту
  • Облік витрат на самостійне виготовлення основних засобів
  • Надходження основних засобів до статутного капіталу підприємства
  • Придбання основних засобів за інвалюту
  • Купуємо в кредит – що з відсотками?
  • Безоплатне отримання основних засобів – податкові наслідки
  • Отримання основних засобів в оперативну оренду
  • Фінансовий лізинг – основні аспекти обліку
  • Бухгалтерський та податковий облік РРО, жалюзі, дверей, карнізу, вікна, асфальтових доріжок та інших «повсякденних» основних засобів
  • Комп’ютерна програма – це нематеріальний актив, роялті чи основний засіб?

2. АМОРТИЗУЄМО

  • Амортизаційна вартість за перехідними основними засобами
  • Вибір потрібного методу амортизації
  • Розбіжності між бухгалтерською та податковою амортизацією та як її уникнути
  • Зміна методу амортизації – як інструмент оптимізації податку на прибуток

3. РЕМОНТУЄМО

  • Ремонт і поліпшення основних засобів: на що слід в першу чергу звернути увагу
  • Критерії віднесення ремонту до поточного,  капітального та техпідтримки
  • Заміна комплектуючих для основних засобів : для авто - заміна шин, акумуляторів, двигуна; для комп’ютера – заміна жорсткого диску, мишки, клавіатури)
  • Страхування основних засобів: страхові платежі,  податкові наслідки настання страхової події
  • Бухгалтерський та податковий облік ремонтів

4. ПЕРЕОЦІНЮЄМО

  • Право чи обов’язок
  • Основні правила проведення
  • Числовий приклад із дооцінкою та уцінкою
  • Бухгалтерський та податковий облік переоцінки

5. СПИСУЄМО

  • Ліквідація основних засобів: документальне оформлення й облік
  • Оптимізація податків при списанні необоротних активів

6. ПРОДАЄМО

  • Застосування звичайних  цін при реалізації необоротних активів
  • Чи потрібно робити  оцінку основних засобів
  • Оподаткування операцій з продажу основних засобів при різних системах оподаткування

7. ІНВЕНТАРИЗУЄМО

  • Основні нюанси проведення інвентаризації та податкові наслідки результатів її проведення
Мар'яна Кавин

Мар'яна КавинДосвід роботи у сфері податкового консультування, внутрішнього аудиту, ведення практичної бухгалтерії 20 років. САР, СІРА, АССА DipIFR, IFA-внутрішній аудит

Записи вебінарів

Зростання розміру військового збору: нові зміни до ПКУ

Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.

Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?

Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?

Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?

Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.

Галина КазначейГалина Казначей
07.11.2024
Тривалість: 2 години
Мінімізація податкових ризиків та оподаткування. Податок на прибуток, ПДВ та ПДФО

Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.

Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.

Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.

ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.

Людмила Тимофеєва Людмила Тимофеєва
17.10.2024
Тривалість: 2 години
Бронювання працівників та військовий облік на підприємствах

Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.

Галина КазначейГалина Казначей
11.09.2024
Тривалість: 2 години