Облік та оподаткування операцій з основними засобами
Програма вебінару
_
1. ОПРИБУТКОВУЄМО
- Основні засоби: визначення та класифікація – чим керуватись при визначенні бухгалтерського рахунку та групи в податковому обліку
- Облік придбання основних засобів за національну валюту
- Облік витрат на самостійне виготовлення основних засобів
- Надходження основних засобів до статутного капіталу підприємства
- Придбання основних засобів за інвалюту
- Купуємо в кредит – що з відсотками?
- Безоплатне отримання основних засобів – податкові наслідки
- Отримання основних засобів в оперативну оренду
- Фінансовий лізинг – основні аспекти обліку
- Бухгалтерський та податковий облік РРО, жалюзі, дверей, карнізу, вікна, асфальтових доріжок та інших «повсякденних» основних засобів
- Комп’ютерна програма – це нематеріальний актив, роялті чи основний засіб?
2. АМОРТИЗУЄМО
- Амортизаційна вартість за перехідними основними засобами
- Вибір потрібного методу амортизації
- Розбіжності між бухгалтерською та податковою амортизацією та як її уникнути
- Зміна методу амортизації – як інструмент оптимізації податку на прибуток
3. РЕМОНТУЄМО
- Ремонт і поліпшення основних засобів: на що слід в першу чергу звернути увагу
- Критерії віднесення ремонту до поточного, капітального та техпідтримки
- Заміна комплектуючих для основних засобів : для авто - заміна шин, акумуляторів, двигуна; для комп’ютера – заміна жорсткого диску, мишки, клавіатури)
- Страхування основних засобів: страхові платежі, податкові наслідки настання страхової події
- Бухгалтерський та податковий облік ремонтів
4. ПЕРЕОЦІНЮЄМО
- Право чи обов’язок
- Основні правила проведення
- Числовий приклад із дооцінкою та уцінкою
- Бухгалтерський та податковий облік переоцінки
5. СПИСУЄМО
- Ліквідація основних засобів: документальне оформлення й облік
- Оптимізація податків при списанні необоротних активів
6. ПРОДАЄМО
- Застосування звичайних цін при реалізації необоротних активів
- Чи потрібно робити оцінку основних засобів
- Оподаткування операцій з продажу основних засобів при різних системах оподаткування
7. ІНВЕНТАРИЗУЄМО
- Основні нюанси проведення інвентаризації та податкові наслідки результатів її проведення
Мар'яна КавинДосвід роботи у сфері податкового консультування, внутрішнього аудиту, ведення практичної бухгалтерії 20 років. САР, СІРА, АССА DipIFR, IFA-внутрішній аудит
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.