Облік та оподаткування операцій з основними засобами

Програма вебінару
_
1. ОПРИБУТКОВУЄМО
- Основні засоби: визначення та класифікація – чим керуватись при визначенні бухгалтерського рахунку та групи в податковому обліку
- Облік придбання основних засобів за національну валюту
- Облік витрат на самостійне виготовлення основних засобів
- Надходження основних засобів до статутного капіталу підприємства
- Придбання основних засобів за інвалюту
- Купуємо в кредит – що з відсотками?
- Безоплатне отримання основних засобів – податкові наслідки
- Отримання основних засобів в оперативну оренду
- Фінансовий лізинг – основні аспекти обліку
- Бухгалтерський та податковий облік РРО, жалюзі, дверей, карнізу, вікна, асфальтових доріжок та інших «повсякденних» основних засобів
- Комп’ютерна програма – це нематеріальний актив, роялті чи основний засіб?
2. АМОРТИЗУЄМО
- Амортизаційна вартість за перехідними основними засобами
- Вибір потрібного методу амортизації
- Розбіжності між бухгалтерською та податковою амортизацією та як її уникнути
- Зміна методу амортизації – як інструмент оптимізації податку на прибуток
3. РЕМОНТУЄМО
- Ремонт і поліпшення основних засобів: на що слід в першу чергу звернути увагу
- Критерії віднесення ремонту до поточного, капітального та техпідтримки
- Заміна комплектуючих для основних засобів : для авто - заміна шин, акумуляторів, двигуна; для комп’ютера – заміна жорсткого диску, мишки, клавіатури)
- Страхування основних засобів: страхові платежі, податкові наслідки настання страхової події
- Бухгалтерський та податковий облік ремонтів
4. ПЕРЕОЦІНЮЄМО
- Право чи обов’язок
- Основні правила проведення
- Числовий приклад із дооцінкою та уцінкою
- Бухгалтерський та податковий облік переоцінки
5. СПИСУЄМО
- Ліквідація основних засобів: документальне оформлення й облік
- Оптимізація податків при списанні необоротних активів
6. ПРОДАЄМО
- Застосування звичайних цін при реалізації необоротних активів
- Чи потрібно робити оцінку основних засобів
- Оподаткування операцій з продажу основних засобів при різних системах оподаткування
7. ІНВЕНТАРИЗУЄМО
- Основні нюанси проведення інвентаризації та податкові наслідки результатів її проведення

Кавин Мар'янаДосвід роботи у сфері податкового консультування, внутрішнього аудиту, ведення практичної бухгалтерії 20 років. САР, СІРА, АССА DipIFR, IFA-внутрішній аудит
Записи вебінарів
Питання щодо витрат платників податків на рекламу та маркетинг завжди під пильною увагою податкових контролерів. Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як правильно документально оформити витрати на рекламу та маркетинг, які для цього слід розробити додаткові документи щоб уникнути податкових ризиків.
Окремо поговоримо про особливості оподаткування податком на прибуток і ПДВ таких операцій. Проаналізуємо питання щодо ПДВ при отриманні рекламних та маркетингових послуг від нерезидентів в т.ч. електронних послуг з реклами.
Не оминемо питання щодо безоплатних роздач при здійсненні рекламних заходів, а також відображення бонусів, які отримують підприємства за результатами продажів.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Як завжди будемо відповідати на Ваші питання.
Помилки у Д1, Д4ДФ чи Д5 можуть коштувати вам штрафів і годин зайвої роботи. На вебінарі ми розберемо всі нюанси об’єднаної зарплатної звітності: зарплата, премії, відпустки, прийняття та звільнення працівників, переведення і сумісники. Ви дізнаєтесь, як уникнути типових помилок та виправити вже зроблені без втрат.
А ще — розглянемо нові правила поквартальної звітності ФОПів із 2026 року, щоб ви були готові заздалегідь
Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як нестандартні операції з основними засобами, МНМА, нові правила застосування податкової різниці при перерахуванні коштів, передачі товарів, робіт, послуг неприбутковим організаціям.
Окремо поговоримо про заборгованості враховуючи те, що з 4 вересня 2025 року відновлюється перебіг строку позовної давності
Проаналізуємо чи варто укладати договори позички, які «підводні» камені можуть при цьому виникати.
Не оминемо питання щодо операцій з низько податковими нерезидентами, особливості застосування податкових різниць з податку на прибуток у 2025 році.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Починаючи з 4 квітня 2025 року повернули можливість виплачувати лікарняні за рахунок ПФУ і працівникам-сумісникам. Разом з тим, у 2025 році змінили розмір максимальної величини бази нарахування ЄСВ з 15 МЗП до 20 МЗП. Як ці події вплинуть на розрахунок та виплату лікарняних? Як рахувати лікарняні сумісникам? Як відображати у звітності? На ці та інші запитання відповімо на нашому вебінарі.
Питання щодо відряджень працівників підприємств завжди актуальні для платників податку. Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як документально оформити відрядження працівника, чому необхідно розробити Положення про відрядження, як правильно розрахувати добові без додаткового оподаткування.
Окремо поговоримо про строки відрядження. Проаналізуємо чи можливо направити працівника у відрядження на власному автомобілі.
Не оминемо питання щодо особливостей відряджень за кордон: як правильно застосувати курси валют при різних ситуаціях.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Лектор надасть рекомендації щодо складання Положення про відрядження.