Податкові зміни – 2018
Програма вебінару
_
- ПДВ:
- систему блокування податкових накладних призупинили на два місяці
- які заблоковані податкові накладні/розрахунки коригування мають бути автоматично розблоковані у 2018 році?
- що робити з податковими накладними/розрахунками коригування, реєстрацію яких було зупинено у грудні 2017 року?
- як відображати такі податкові накладні/розрахунки коригування в декларації з ПДВ?
- як складаються розрахунки коригування на зміну номенклатури, зміну ціни та для виправлення помилок?
- чи відображати в декларації розрахунки коригування, складені для виправлення помилок, і зайво зареєстровані податкові накладні?
- інші зміни, що працюють у 2018 році - Податок на прибуток та єдиний податок:
- хто і в які звітні періоди подає звітність з цих податків у 2018 році?
- в яких випадках разом з декларацією подається фінзвітність? Чи потрібно її подавати при виправленні помилок в декларації?
- хто подає звіт про контрольовані операції за 2017 рік? Чи відображаються контрольовані операції в декларації з податку на прибуток?
- як подають звітність з податку на прибуток неприбуткові організації?
- які зміни щодо податку на прибуток та єдиного податку набрали чинності у 2018 році? - Плата за майно:
- хто сплачує транспортний податок у 2018 році?
- як юрособами розраховується за 2018 рік податок на нерухомість та плата за землю?
- коли місцеві ради мають встановити ставку цих податків на 2018 рік?
- як розраховують ці податки для фізосіб? І що робити, як повідомлення-рішення зі сплати податку від ДФС не надійшло?
Бикова ГаннаКерівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.