Робота з ФОП: як уникнути проблем при перевірках
Програма вебінару
Увага! уточнення лектора до запитання на вебінарі
(щодо роботи з єдинниками 2-ї групи) дивіться тут
-------------------
_
- Цілі бізнесу при використанні ФОП і як їх досягти.
- Переваги та ризики використання схеми з ФОП.
- Потенційні ФОП: кого доцільно вивести в ФОП в першу чергу. Особливості виведення в ФОП рядових працівників, управлінців, засновників.
- Домовленості з «ФОП». Чому важливо, щоб працівник знав, що він оформлений як ФОП?
- Мовчазний працівник - хороший ФОП. Чому важливо навчити працівників мовчати?
- ФОП і пов'язані особи.
- ОПГ: організована підприємницька група. Віддалена робота. Розташування за однією адресою. Використання загального IP-адреси.
- Договір - це важливо! Основні вимоги до якісної договору з ФОП: види діяльності, функціонал, докази реальності операції, порядок розрахунків і не тільки.
- Як легалізувати перебування ФОП у вас в офісі?
- Переведення частини персоналу на трудові відносини з ФОП для зниження ризиків підприємства.
- Чи можна вивести в ФОП весь персонал? Наслідки для підприємства.
Смирнов Олександр Податковий адвокат, керівник юридичного центру "Смирнов та Партнери". Спеціалізація - податкові конфлікти, захист бізнесу і посадових осіб від неправомірних дій контролюючих органів
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.