Кадри для бухгалтера: трудові книжки та відносини
Програма вебінару
Трудова книжка – це основний документ про трудову діяльність працівника, який підтверджує стаж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника. Особова справа - це сукупність документів, які містять відомості працівника. Трудові книжки, особові картки, особові справи потребують особливої уваги та точності при завповнення та веденні.
На вебінарі розглянемо усі нюанси на які слід звертати увагу бухгалтерам, що займаються заробітною платою та кадрами. А також визначимо основні моменти проведення внутрішнього аудиту щодо цих документів
_
- Ведення трудових книжок: вивчаємо загальні правила
1.1. Заповнення трудової за основним місцем роботи та за місцем роботи за сумісництвом
1.2. Якщо роботодавець ФОП, що з трудовою книжкою?
1.3. Всі сторінки трудової книжки заповнені, що далі?
1.4. Книга обліку трудових книжок, заповнюємо правильно, уникаючи ризики. - Заповнення трудових книжок працівників
2.1. Заповнення трудової книжки вперше, внесення відомостей про навчання та час служби
2.2. Коригуємо записи в трудових книжках, наглядні приклади внесення виправлень - Проводимо внутрішній аудит по заповненню трудових книжок
- Особова картка та особова справа працівника
4.1. Особова картка П-2, основні правила оформлення та заповнення
4.2. Форма ведення особових справ працівників, оформлення особових справ працівників. Чи на всіх працівників необхідно формувати особові справи (основне місце роботи, сумісництво)
4.3. Строки зберігання особових справ - Внутрішній аудит, або як перевірити правильність ведення осбових карток та особових справ працівників
- В очікуванні дива: що говорить Трудовий кодекс про трудові книжки, особові справи та особові картки працівників
- Відповіді на запитання
Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.