ПДВ: правила оподаткування -2017
Програма вебінару
Новорічні зміни до розділу «ПДВ» ПКУ викликали багато запитань у бухгалтерів. Візьмемо, наприклад, податкову накладну та розрахунок коригування до неї. З 01.01.2017 р. відбулися зміни в обов’язкових реквізитах цих документів, але сама їх форма протягом двох місяців (січня та лютого 2017 р.) не змінювалася. А отже, два місяці платники ПДВ повинні були складати ці документи не за вимогами закону, а за роз’ясненнями, наведеними в листах податківців!
Але тепер ситуація змінилася, і в березні 2017 р. вже діє нова форма податкової накладної, розрахунку коригування. А ще й нова форма декларації з ПДВ!
Тож, є нагода проаналізувати, як ці документи слід складати. А також згадати ті зміни, які відбулися щодо ПДВ у 2017 році, зокрема, і ті, які запрацюють у другому кварталі та півріччі 2017 р.
Программа вебінару
- Порядок складання податкової накладної у різних випадках
- Порядок складання розрахунку коригування у різних випадках
- «Перехідні» податкові накладні та розрахунки коригування: за старою чи новою формою, зазначати коди чи ні?
- «Умовні» поставки – як нарахувати ПЗ з ПДВ та оформити податкову накладну на себе?
- Строки реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, відповідальність за помилки та порушення строків реєстрації
- Порядок складання нової форми декларації з ПДВ
- Порядок та строки проведення камеральної перевірки
- Бюджетне відшкодування ПДВ у 2017 році
Бикова ГаннаКерівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.