16.03.2017
Тривалість: 2 години
Лектор: Бикова Ганна

ПДВ: правила оподаткування -2017

Бикова Ганна

Програма вебінару

Новорічні зміни до розділу «ПДВ» ПКУ викликали багато запитань у бухгалтерів. Візьмемо, наприклад, податкову накладну та розрахунок коригування до неї. З 01.01.2017 р. відбулися зміни в обов’язкових реквізитах цих документів, але сама їх форма протягом двох місяців (січня та лютого 2017 р.)  не змінювалася. А отже, два місяці платники ПДВ повинні були складати ці документи не за вимогами закону, а за роз’ясненнями, наведеними в листах податківців!
Але тепер ситуація змінилася, і в березні 2017 р. вже діє нова форма податкової накладної, розрахунку коригування. А ще й нова форма декларації з ПДВ!
Тож, є нагода проаналізувати, як ці документи слід складати. А також згадати ті зміни, які відбулися щодо ПДВ у 2017 році, зокрема, і ті, які запрацюють у другому кварталі та півріччі 2017 р.

Программа вебінару

  1. Порядок складання податкової накладної у різних випадках
  2. Порядок складання розрахунку коригування у різних випадках
  3. «Перехідні» податкові накладні та розрахунки коригування: за старою чи новою формою, зазначати коди чи ні?
  4. «Умовні» поставки – як нарахувати ПЗ з ПДВ  та оформити податкову накладну на себе?
  5. Строки реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, відповідальність за помилки та порушення строків реєстрації
  6. Порядок складання нової форми декларації з ПДВ
  7. Порядок та строки проведення камеральної перевірки
  8. Бюджетне відшкодування ПДВ у 2017 році
Бикова Ганна

Бикова ГаннаКерівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером

Записи вебінарів

Зростання розміру військового збору: нові зміни до ПКУ

Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.

Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?

Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?

Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?

Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.

Галина КазначейГалина Казначей
07.11.2024
Тривалість: 2 години
Мінімізація податкових ризиків та оподаткування. Податок на прибуток, ПДВ та ПДФО

Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.

Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.

Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.

ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.

Людмила Тимофеєва Людмила Тимофеєва
17.10.2024
Тривалість: 2 години
Бронювання працівників та військовий облік на підприємствах

Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.

Галина КазначейГалина Казначей
11.09.2024
Тривалість: 2 години