Розрахунки із працівниками - 2017
Програма вебінару
_
1. Зміни в оплаті праці: нова мінімальна зарплата та мінімальний розмір окладу. Як вони працюють разом? Оплата праці:
- при неповному робочому часі
- під час перебування у відпустці та на лікарняному
- якщо працівника прийнято або звільнено посеред місяця
- які доплати при цьому враховуються та не враховуються
2. Нарахування лікарняних, декретних та відпускних: що зміниться у зв’язку із зростанням мінімальної зарплати?
Чи треба донараховувати ці виплати у зв’язку із таким зростанням? Чи враховується доплата до мінімального розміру зарплати при розрахунку цих виплат?
3. Гарантії працівників під час відрядження: що змінилося?
4. Лікування та навчання працівників – як це зробити без оподаткування
5. Нецільова благодійна допомога – порядок надання у 2017 році
6. Розрахунки із працівниками – граничний розмір готівкових розрахунків обмежено!
Бикова ГаннаКерівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.