РРО для юросіб та підприємців
Програма вебінару
_
Обовязковість застосування:
- які операції проводяться через РРО
- які суб’єкти господарювання мають застосовувати РРО
- як уникнути застосування
- відповідальність за порушення правил застосування
Технічна підтримка:
- як підготовити РРО до застосування РРО
- як поставити РРО на облік
- відносини із сервісним центром (центром обслуговування)
- які витрати виникають в зв’язку із використанням РРО
Розрахункові документи:
- види розрахункових документів за Законом про РРО
- що нового зявилося в формах розрахункових документів в 2016 році
- вимога роздруковувати та надавати фіскальний чек покупцю і наслідки його невиконання
- вимога роздруковувати Z-звіт і наслідки його невиконання
- службове внесення і службова видача грошових коштів - випадки застосування і документальне оформлення
- розмінна монета – обов’язково треба мати, але скільки і як її провести через РРО?
- повернення товарів покупцем та коштів покупцю – як правильно оформити
- отримання передоплати – чи потрібно її проводити через РРО і коли?
Форс-мажорні обставини – як здійснювати розрахунки:
- як торгувати, якщо вимкнули світло
- як торгувати, якщо РРО не працює
- що робити після того, як світло увімкнули, а РРО полагодили (або відшукали йому заміну)
Звітність до ДПІ про розрахункові операції:
- як подається інформація в електронному вигляді
- як подається інформація в паперовому вигляді
Бикова ГаннаКерівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.