Бронювання працівників та військовий облік на підприємствах
Програма вебінару
Пакет документів на підприємстві з питань військового обліку
1. Чи можна відмовити працівнику у працевлаштування через ненадання військово-облікового документу і чи вважається це порушенням Конституційних прав працівника?
2. Документи для ведення військового обліку на підприємствах;
3. Правила військового обліку. Стенд на підприємстві: які документи там розмістити? Додаток 2
4. Як скласти списки військовозобов’язаних офіцерського складу, рядових та призовників: в чому різниці і які графи будуть порожні. Додаток 5.
5. Відомості про чисельність працівників. Додаток 12
6. Чи включаються до списків персонального обліку мобілізовані ?
7. Де реєструються списки персонального обліку та відомості і до якого числа?
Відповідальні особи з питань ведення військового обліку
1. Призначення відповідальної особи за ведення військового обліку. З якого періоду необхідно призначати і який крайній строк призначення такої особи на підприємстві;
2. Вимоги до відповідальної особи з питань військового обліку. Навчання, взаємодія з ТЦК, звіряння документів;
3. Чи може бути директор відповідальний за ведення військового обліку?
Бронювання працівників
1. Бронювання на порталі Дія;
2. Портал Дія: перелік, списки та витяг;
3. Оперативне подання відомостей критично важливими підприємствами про прийняття/переведення працівників через портал ПФУ;
4. Бронювання працівників за Постановою 76;
5. На який максимальний період можливе бронювання
6. Здобуття статусу критично важливих
7. Перелік документів та строки для бронювання.
8. Зміна підстав для анулювання відстрочок з 08.06.2024
9. Економічне бронювання
Перевірки від ТЦК: до чого слід бути готовими на підприємстві. Відповідальність
1. Як перевіряють ТЦК: планові та позапланові перевірки
2. Які питання підлягають перевірці на підприємствах
3. За скільки часу мають попередити про перевірку;
Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.