11.09.2024
Тривалість: 2 години
Лектор: Галина Казначей

Бронювання працівників та військовий облік на підприємствах

Галина Казначей

Програма вебінару

Пакет документів на підприємстві з питань військового обліку 

1. Чи можна відмовити працівнику у працевлаштування через ненадання військово-облікового документу і чи вважається це порушенням Конституційних прав працівника? 

2. Документи для ведення військового обліку на підприємствах;

3. Правила військового обліку. Стенд на підприємстві: які документи там розмістити?  Додаток 2 

4. Як скласти списки військовозобов’язаних офіцерського складу, рядових та призовників: в чому різниці і які графи будуть порожні. Додаток 5.

5. Відомості про чисельність працівників. Додаток 12

6. Чи включаються до списків персонального обліку мобілізовані ?

7. Де реєструються списки персонального обліку та відомості і до якого числа? 

 

Відповідальні особи з питань ведення військового обліку

1. Призначення відповідальної особи за ведення військового обліку.  З якого періоду необхідно призначати і який крайній строк призначення такої особи на підприємстві;

2. Вимоги до відповідальної особи з питань військового обліку. Навчання, взаємодія з ТЦК, звіряння документів;

3. Чи може бути директор відповідальний за ведення військового обліку?

 

Бронювання працівників

1. Бронювання на порталі Дія;

2. Портал Дія: перелік, списки та витяг;

3. Оперативне подання відомостей критично важливими підприємствами про прийняття/переведення працівників через портал ПФУ;

4. Бронювання працівників за Постановою 76;

5. На який максимальний період можливе бронювання

6. Здобуття статусу критично важливих

7. Перелік документів та строки для бронювання.

8. Зміна підстав для анулювання відстрочок з 08.06.2024

9. Економічне бронювання 

 

Перевірки від ТЦК: до чого слід бути готовими на підприємстві. Відповідальність

1. Як перевіряють ТЦК: планові та позапланові перевірки

2. Які питання підлягають перевірці на підприємствах

3. За скільки часу мають попередити про перевірку;

 

Галина Казначей

Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях

Записи вебінарів

Податкова та бухгалтерська звітність за півріччя для юросіб та ФОП

На вебінарі лектор розгляне актуальні питання подання Декларації з податку на прибуток та фінзвітності за півріччя, Декларації з єдиного податку підприємцями при зміні системи оподаткування впродовж року.

Також будуть розглянуті питання реєстрації та анулювання платником ПДВ, особливості першого та останнього звітування з ПДВ, основи заповнення декларації з ПДВ, відповідальність платників у разі недотримання процедури реєстрації/анулювання реєстрації платником ПДВ.

Акцентуємо увагу на основних питаннях перевірки платників податку на прибуток з боку ДПС, особливостях виправлення помилок у поданих деклараціях та застосування штрафних санкцій в умовах дії воєнного стану.

Ольга ЦелуйкоОльга Целуйко
24.07.2024
Тривалість: 2 години
Військовий облік – 2024: що змінилося для роботодавців через зміни в мобілізаційному законодавстві

З 18 травня 2024 року відбулися зміни в нормах законодавства з питань військового обліку. Чи зачепили ці зміни питання ведення військового обліку роботодавцями? Що треба зробити роботодавцю у зв’язку із зниженням призовного віку громадян. Як реагувати на розпорядження, які надходять від ТЦК, СБУ чи СЗР? Що робити, якщо працівник навідріз відмовляється брати повістку? З яким пакетом документів має працювати особа відповідальна за ведення військового обліку на підприємстві.

Галина КазначейГалина Казначей
13.06.2024
Тривалість: 2 години
Легковий службовий автомобіль від А до Я

Настав час поговорити про службовий легковий автомобіль на підприємстві.

Ця тема стосується бухгалтерів всіх підприємств, які використовують службовий легковий автотранспорт.

За короткий час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти бухгалтерського та податкового обліку операцій, пов’язаних з використанням службового автотранспорту як власного, так і орендованого чи отриманого в позичку.

Поговоримо про списання пально-мастильних матеріалів в межах норм та понаднормові. Чи неплатнику ПДВ застосовувати норми?

А якщо настає страховий випадок: проаналізуємо можливі варіанти.

Списання транспортного засобу, як така операція впливає на оподаткування. Чи можна мінімізувати ПДВ?

На всі ці питання лектор відповість під час ефіру.

Учасники отримають презентацію вебінару та конспект з практичними матеріалами.

Людмила Тимофеєва Людмила Тимофеєва
17.05.2024
Тривалість: 2 години 30 хвилин