Бронювання працівників та військовий облік на підприємствах

Програма вебінару
Пакет документів на підприємстві з питань військового обліку
1. Чи можна відмовити працівнику у працевлаштування через ненадання військово-облікового документу і чи вважається це порушенням Конституційних прав працівника?
2. Документи для ведення військового обліку на підприємствах;
3. Правила військового обліку. Стенд на підприємстві: які документи там розмістити? Додаток 2
4. Як скласти списки військовозобов’язаних офіцерського складу, рядових та призовників: в чому різниці і які графи будуть порожні. Додаток 5.
5. Відомості про чисельність працівників. Додаток 12
6. Чи включаються до списків персонального обліку мобілізовані ?
7. Де реєструються списки персонального обліку та відомості і до якого числа?
Відповідальні особи з питань ведення військового обліку
1. Призначення відповідальної особи за ведення військового обліку. З якого періоду необхідно призначати і який крайній строк призначення такої особи на підприємстві;
2. Вимоги до відповідальної особи з питань військового обліку. Навчання, взаємодія з ТЦК, звіряння документів;
3. Чи може бути директор відповідальний за ведення військового обліку?
Бронювання працівників
1. Бронювання на порталі Дія;
2. Портал Дія: перелік, списки та витяг;
3. Оперативне подання відомостей критично важливими підприємствами про прийняття/переведення працівників через портал ПФУ;
4. Бронювання працівників за Постановою 76;
5. На який максимальний період можливе бронювання
6. Здобуття статусу критично важливих
7. Перелік документів та строки для бронювання.
8. Зміна підстав для анулювання відстрочок з 08.06.2024
9. Економічне бронювання
Перевірки від ТЦК: до чого слід бути готовими на підприємстві. Відповідальність
1. Як перевіряють ТЦК: планові та позапланові перевірки
2. Які питання підлягають перевірці на підприємствах
3. За скільки часу мають попередити про перевірку;

Казначей Галинабухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Питання щодо витрат платників податків на рекламу та маркетинг завжди під пильною увагою податкових контролерів. Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як правильно документально оформити витрати на рекламу та маркетинг, які для цього слід розробити додаткові документи щоб уникнути податкових ризиків.
Окремо поговоримо про особливості оподаткування податком на прибуток і ПДВ таких операцій. Проаналізуємо питання щодо ПДВ при отриманні рекламних та маркетингових послуг від нерезидентів в т.ч. електронних послуг з реклами.
Не оминемо питання щодо безоплатних роздач при здійсненні рекламних заходів, а також відображення бонусів, які отримують підприємства за результатами продажів.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Як завжди будемо відповідати на Ваші питання.
Помилки у Д1, Д4ДФ чи Д5 можуть коштувати вам штрафів і годин зайвої роботи. На вебінарі ми розберемо всі нюанси об’єднаної зарплатної звітності: зарплата, премії, відпустки, прийняття та звільнення працівників, переведення і сумісники. Ви дізнаєтесь, як уникнути типових помилок та виправити вже зроблені без втрат.
А ще — розглянемо нові правила поквартальної звітності ФОПів із 2026 року, щоб ви були готові заздалегідь
Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як нестандартні операції з основними засобами, МНМА, нові правила застосування податкової різниці при перерахуванні коштів, передачі товарів, робіт, послуг неприбутковим організаціям.
Окремо поговоримо про заборгованості враховуючи те, що з 4 вересня 2025 року відновлюється перебіг строку позовної давності
Проаналізуємо чи варто укладати договори позички, які «підводні» камені можуть при цьому виникати.
Не оминемо питання щодо операцій з низько податковими нерезидентами, особливості застосування податкових різниць з податку на прибуток у 2025 році.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Починаючи з 4 квітня 2025 року повернули можливість виплачувати лікарняні за рахунок ПФУ і працівникам-сумісникам. Разом з тим, у 2025 році змінили розмір максимальної величини бази нарахування ЄСВ з 15 МЗП до 20 МЗП. Як ці події вплинуть на розрахунок та виплату лікарняних? Як рахувати лікарняні сумісникам? Як відображати у звітності? На ці та інші запитання відповімо на нашому вебінарі.
Питання щодо відряджень працівників підприємств завжди актуальні для платників податку. Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як документально оформити відрядження працівника, чому необхідно розробити Положення про відрядження, як правильно розрахувати добові без додаткового оподаткування.
Окремо поговоримо про строки відрядження. Проаналізуємо чи можливо направити працівника у відрядження на власному автомобілі.
Не оминемо питання щодо особливостей відряджень за кордон: як правильно застосувати курси валют при різних ситуаціях.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Лектор надасть рекомендації щодо складання Положення про відрядження.