Бронювання працівників та військовий облік на підприємствах
Програма вебінару
Пакет документів на підприємстві з питань військового обліку
1. Чи можна відмовити працівнику у працевлаштування через ненадання військово-облікового документу і чи вважається це порушенням Конституційних прав працівника?
2. Документи для ведення військового обліку на підприємствах;
3. Правила військового обліку. Стенд на підприємстві: які документи там розмістити? Додаток 2
4. Як скласти списки військовозобов’язаних офіцерського складу, рядових та призовників: в чому різниці і які графи будуть порожні. Додаток 5.
5. Відомості про чисельність працівників. Додаток 12
6. Чи включаються до списків персонального обліку мобілізовані ?
7. Де реєструються списки персонального обліку та відомості і до якого числа?
Відповідальні особи з питань ведення військового обліку
1. Призначення відповідальної особи за ведення військового обліку. З якого періоду необхідно призначати і який крайній строк призначення такої особи на підприємстві;
2. Вимоги до відповідальної особи з питань військового обліку. Навчання, взаємодія з ТЦК, звіряння документів;
3. Чи може бути директор відповідальний за ведення військового обліку?
Бронювання працівників
1. Бронювання на порталі Дія;
2. Портал Дія: перелік, списки та витяг;
3. Оперативне подання відомостей критично важливими підприємствами про прийняття/переведення працівників через портал ПФУ;
4. Бронювання працівників за Постановою 76;
5. На який максимальний період можливе бронювання
6. Здобуття статусу критично важливих
7. Перелік документів та строки для бронювання.
8. Зміна підстав для анулювання відстрочок з 08.06.2024
9. Економічне бронювання
Перевірки від ТЦК: до чого слід бути готовими на підприємстві. Відповідальність
1. Як перевіряють ТЦК: планові та позапланові перевірки
2. Які питання підлягають перевірці на підприємствах
3. За скільки часу мають попередити про перевірку;
Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.
На вебінарі лектор розгляне актуальні питання подання Декларації з податку на прибуток та фінзвітності за півріччя, Декларації з єдиного податку підприємцями при зміні системи оподаткування впродовж року.
Також будуть розглянуті питання реєстрації та анулювання платником ПДВ, особливості першого та останнього звітування з ПДВ, основи заповнення декларації з ПДВ, відповідальність платників у разі недотримання процедури реєстрації/анулювання реєстрації платником ПДВ.
Акцентуємо увагу на основних питаннях перевірки платників податку на прибуток з боку ДПС, особливостях виправлення помилок у поданих деклараціях та застосування штрафних санкцій в умовах дії воєнного стану.
З 18 травня 2024 року відбулися зміни в нормах законодавства з питань військового обліку. Чи зачепили ці зміни питання ведення військового обліку роботодавцями? Що треба зробити роботодавцю у зв’язку із зниженням призовного віку громадян. Як реагувати на розпорядження, які надходять від ТЦК, СБУ чи СЗР? Що робити, якщо працівник навідріз відмовляється брати повістку? З яким пакетом документів має працювати особа відповідальна за ведення військового обліку на підприємстві.