Військовий облік – 2024: що змінилося для роботодавців через зміни в мобілізаційному законодавстві
Програма вебінару
- Пакет документів на підприємстві з питань військового обліку
- Наказ про призначення відповідальних осіб: зразок
- Правила військового обліку, як підписувати і де зберігати
- Списки персонального військового обліку окремо за чотирма групами;
- Відомості оперативного обліку призовників, військовозобов’язаних і резервістів
- Як заповнити Повідомлення ТЦК про прийняття та звільнення працівників та Повідомлення ТЦК про зміну облікових даних працівників
- Як працювати з Документами про оповіщення працівників. Що робити, якщо надійшло розпорядження і як вчинити, якщо працівник відмовляється йти до ТЦК чи отримувати повістку?
- Журнал реєстрації перевірок та звірянь
- Що зазначати в Наказі про стан військового обліку
- Який розмір відповідальності за неведення чи часткове ведення військового обліку
- Призовний вік зменшено: дії роботодавця
Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.
На вебінарі лектор розгляне актуальні питання подання Декларації з податку на прибуток та фінзвітності за півріччя, Декларації з єдиного податку підприємцями при зміні системи оподаткування впродовж року.
Також будуть розглянуті питання реєстрації та анулювання платником ПДВ, особливості першого та останнього звітування з ПДВ, основи заповнення декларації з ПДВ, відповідальність платників у разі недотримання процедури реєстрації/анулювання реєстрації платником ПДВ.
Акцентуємо увагу на основних питаннях перевірки платників податку на прибуток з боку ДПС, особливостях виправлення помилок у поданих деклараціях та застосування штрафних санкцій в умовах дії воєнного стану.
З 18 травня 2024 року відбулися зміни в нормах законодавства з питань військового обліку. Чи зачепили ці зміни питання ведення військового обліку роботодавцями? Що треба зробити роботодавцю у зв’язку із зниженням призовного віку громадян. Як реагувати на розпорядження, які надходять від ТЦК, СБУ чи СЗР? Що робити, якщо працівник навідріз відмовляється брати повістку? З яким пакетом документів має працювати особа відповідальна за ведення військового обліку на підприємстві.