Податкові перевірки: що змінилось та як підготуватись?
Програма вебінару
- Дозволені перевірки з 01.12.2023 та кого можуть перевірити:
• Камеральні та фактичні перевірки.
• Позапланові документальні перевірки.
• Планові документальні перевірки. - На які перевірки встановлено мораторій.
- За який період можуть перевірити, скасування призупинення податкових строків давності.
- Як сплачуються податкові штрафи та пеня: нові правила увільнення від відповідальності.
- Нарахування «самоштрафів» при виправленні помилок, умови звільнення від таких штрафів.
- Як будуть перевіряти нарахування та сплату ЄСВ, чи буде нараховуватись штраф та пеня.
- Проведення фактичних перевірок: типові підстави, умови допуску, оформлення результатів перевірки.
- Відповідальність за порушення у сфері застосування РРО: хто та за який період звільняється від відповідальності, нові розміри штрафу для ФОП на єдиному податку. Розрахунки фізосіб та фінмоніторинг: коли чекати на перевірку.
- Перевірка платників податку на прибуток: що шукають податківці, як убезпечити себе від помилок та штрафів.
- Перевірки своєчасності та правильності нарахування і сплати ПДВ: облікова політика, перевірка показників Декларацій та уточнюючих розрахунків, зіставлення даних декларації з даними інформаційно-комунікаційних систем ДПС та Держмитслужби.
- Перевірки порушень у сфері ЗЕД: дотримання граничних строків розрахунків з нерезидентами, фінансова відповідальність за інші ЗЕД-порушення.
- Перевірки ФОП при припиненні: за який період можуть перевірити, як перевірятимуть ЄСВ, чи можуть зняти з обліку без перевірки.
Ольга ЦелуйкоБухгалтер-експерт, лектор-практик з досвідом роботи в бізнесі більше 20 років, автор численних статей в у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.