Актуальні зміни та звітність за три квартали 2023 року
Програма вебінару
Податок на прибуток
- Форма декларації та особливості подання за три квартали 2023 року.
- Фінансова звітність як основа визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток.
- Амортизація під час воєнного стану.
- Безоплатні передачі неприбутковим: особливості воєнного часу.
Податок на додану вартість
- Гранична дата для включення ПН до податкового кредиту з 1 серпня 2023.
- Строки подання документів на розблокування ПН/РК з 1 серпня 2023.
- Коригування податкових зобов’язань з ПДВ за періоди до лютого 2022 року.
- Після скасування ЄП 2% постачальник зареєстрував ПН за лютий - травень 2022 року: особливості визначення дати податкового кредиту.
- Скарга на ненадання ПН.
- Перехідні норми для тих, хто перебував на ЄП 2%.
- Нові пільги з ПДВ.
Єдиний податок
- Якщо перевищено граничну суму доходу платником ЄП в 2023 році.
- Повторна реєстрація платником ЄП.
- Чи можна змінити групу ЄП зворотною датою.
Розрахунки з підзвітними особами
- Авансовий звіт: складати чи не складати?
- Закордонні відрядження: як правильно застосувати курс валют.
- Особливості нарахування добових. Коли без ПДФО і ВЗ.
- Дистанційна робота і відрядження.
Адміністрування
- Виправлення помилок: з штрафом чи без?
- Відновлення строків давності з 01 серпня 2023 року.
- Відновлення податкових перевірок, але не для всіх
- ДПС про порядок зберігання первинних документів.
Відповіді на питання
Людмила Тимофеєва аудитор АФ «Контракти-Аудит», податковий консультант, спеціаліст з питань оподаткування податком на прибуток та ПДВ
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.