Зміна розміру мінімальної зарплати. Нефіксований робочий час та зміни в підставах звільнення працівників
Програма вебінару
1. Зміна розміру МЗП з жовтня 2022 вплив на ряд величин з якими має працювати бухаглтер
1.1. ЄСВ з МЗП. Коли не потрібно робити донарахування ЄСВ до МЗП
2. Трудовий договір з нефіксованим робочим часом: правила оформлення.
2.1. Категорії роботодавців, які мають право укладати трудові договори з нефіксованим робочим часом
2.2. Обов’язкова інформація в трудовому договорі
2.3. Базові дня та базові години: нове в трудовому законодавстві. Як правильно розуміти застосування базових днів та годин: практичні рекомендації із визначення в трудових договорах.
2.4. Умови оплати праці: обов’язковий мінімум гарантований працівнику. Нюанси нарахування ЄСВ.
2.5. Умови звільнення відмінні від загальноприйнятих норм в КЗпП
3. Спрощені трудові відносини на період дії воєнного стану: основні базові поняття
3.1 Укладення трудових договорів та істотні умови праці в трудовому договорі.
3.2. Надання відпусток за умов спрощеного трудового договору
3.3. Порядок звільнення працівників: можна не за КЗпП. Умови виплати компенсацій у разі
4. Звільнення працівника
4.1. Працівник може звільнитися без роботодавця: центри зайнятості на допомогу
4.2. Припинення трудових відносин з працівником, який відсутний протягом чотирьох місяців підряд. З якої дати рахувати чотири місяця і чи можна звільнити людину за новою статтею, якщо вона перебуває у відпустці без збереження більше чотирьох місяців.
4.3. Припинення трудових відносин у зв’язку із смертю працівника: практичні аспекти і нюанси оформлення. Зразки необхідних документів
4.4. Смерть ФОПа роботодавця, як підстава для припинення трудових відносин: практичні аспекти.
5. Зміни в правилах прийняття на роботу працівників та в зміні істотних умов праці.
5.1. Зміни в термінах випробувального строку в період війни. Повідомлення працівника про умови праці без якого неможливо працівника допустити до роботи.
5.2. Інформування працівників, які працюють за строковим трудовим договором, про вакансії, що відповідають їх кваліфікації: як новий обов’язок роботодавця
6. Відпустки в період дії воєнного стану та вплив воєнного стану на відпустки у майбутньому
6.1. Відпустки без збереження зарплати: порівняльна характеристика усіх видів відпустки без збереження, які можуть надаватися в період дії воєнного стану
6.2. Відпускний стаж для мобілізованих та ТРО до 19.07 та після 19.07.
6.3. Накопичення відпускного стажу за період перебування у відпустці без збереження зарплати: бути чи не бути
6.4. Оплата відпускних
Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.