Запозичення та заборгованість під час воєнного стану
Програма вебінару
1. Запозичення. Аналіз варіантів для різних систем оподаткування.
- Поворотна фінансова допомога.
- Безповоротна фінансова допомога.
- Додаткові внески засновників.
2. Заборгованості
- Поточна та довгострокова заборгованості. Заборгованість, за якою минув строк позовної давності.
- Відображення довгострокової заборгованості в бухгалтерському обліку і вплив на оподаткування. Визначення теперішньої вартості.
- Відображення у фінансовій звітності поточної дебіторської заборгованості. Створення резерву сумнівних боргів. Методи. Облікова політика. Практичні поради. Податкові різниці.
- Безнадійна дебіторська заборгованість в бухгалтерському і податковому обліку. Порядок списання безнадійної дебіторської заборгованості в бухгалтерському обліку. Вимоги Податкового кодексу України щодо безнадійної заборгованості. Розрахунок податкових різниць. Особливості списання заборгованості в період дії воєнного стану.
- Списання кредиторської заборгованості. Прощення боргу. Списання кредиторської заборгованості перед нерезидентом. Списання кредиторської заборгованості платниками єдиного податку. Особливості списання заборгованості в період дії воєнного стану.
- Чи можна «відтермінувати» дату списання заборгованості?
- Заборгованості і ПДВ.
3. Відповіді на питання.
Людмила Тимофеєва аудитор АФ «Контракти-Аудит», податковий консультант, спеціаліст з питань оподаткування податком на прибуток та ПДВ
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.