Оперативна оренда: НП(с)БО та податковий облік
Програма вебінару
_
- Визначення і поняття «оперативної оренди». Документальне оформлення.
- Облік у орендодавця:
- особливості визначення доходів від оренди;
- чи завжди нараховується амортизація в орендодавця;
- коли виникають податкові різниці;
- облік витрат, що відшкодовуються орендарем;
- облік гарантійного платежу;
- особливості визначення бази оподаткування ПДВ. - Облік у орендаря:
- орендна плата;
- облік та документування витрат на ремонт та поліпшення;
- гарантійний платіж: чи потрібно дисконтувати?;
- податкові ризики при поверненні об’єкта орендодавцю. Нові роз’яснення ДПСУ. - Інвестиційна нерухомість: на що звернути увагу.
- Орендодавець фізична особа: особливості оподаткування.
- Оренда у платників єдиного податку.
- Оренда та позичка: аналізуємо переваги та ризики.
- Відповіді на питання.
Людмила Тимофеєва аудитор АФ «Контракти-Аудит», податковий консультант, спеціаліст з питань оподаткування податком на прибуток та ПДВ
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.