Електронні трудові книжки, лікарняні та кадрові документи
Програма вебінару
_
1. Кадрова робота в електронному форматі
1.1 Що таке електронні кадрові документи? Як використовувати та оформлювати?
1.2 Як запровадити електронний документообіг на підприємстві?
1.3 Що робити із журналами реєстрації кадрової документації при електронному документообігу?
1.4 Інструкція з діловодства: пам’ятаємо, коли відбувається процес автоматизації діловодства.
1.5 Що таке КЕП? Як працювати з ним та як отримати?
2. Електронні трудові книжки, будьмо готові:
2.1 як перейти на електронні трудові книжки та коли віддавати паперові трудові книжки працівникам
2.2 Чи залишаться паперові трудові книжки та за яких умов;
2.3 Як тепер визначатиметься основне місце роботи працівника та сумісництво;
2.4 Як відбуватиметься процедура звільнення?
2.5 Що з обчисленням стажу?
3. Реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування? Що це? Яка інформація міститиметься?
4. Процедура оцифрування та подання трудової книжки до ПФУ
4.1 технічні вимоги до сканкопій;
4.2 підготовка сканкопій до передавання;
4.3 передання файлів до ПФУ
4.4 Згода на обробку персональних даних: зразок.
5. Електронні лікарняні Що це ? Який має вигляд?
5.1 Електронний реєстр лікарняних;
5.2 Інформаційний обмін між НСЗУ, ПФУ та ФСС;
5.3 Публічна і непублічна інформація з листка непрацездатності;
5.4 Що буде з паперовими лікарняними: ризики та реалії перехідного періоду
Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
На вебінарі лектор розгляне актуальні питання подання квартальної звітності з податку на прибуток, єдиного податку, та подання майнової декларації підприємцями на загальній системі оподаткування.
Хто має подавати відповідну Декларацію та за якою формою звітувати. Як визначити розмірну категорію підприємства у 2024 році. Чи потрібно подавати пусту звітність? Яку звітність подавати при зміні системи оподаткування, групи єдиного податку
Відповімо з на запитання щодо розрахунку показників фінзвітності для цілей податкових перевірок
Також лектор проаналізує зміни до форм Декларацій, відповідальність за несвоєчасне подання декларацій і несплату податкових зобов’язань
Цей вебінар цікавий для всіх підприємств, які ведуть облік за НП(с)БО.
Під час вебінару проаналізуємо всі важливі складові наказу про облікову політику: порядок затвердження, структуру, особливості складання.
Проаналізуємо положення облікової політики про основні засоби, запаси, зобов’язання, заборгованості тощо.
Розглянемо помилки, які часто допускаються при складанні облікової політики.
Надамо рекомендації щодо написання окремих положень облікової політики виробничих підприємств, підприємств оптової торгівлі.
Участь у вебінарі – це можливість перевірити актуальність та повноту облікової політики підприємства.
Будемо відповідати на Ваші питання.
Як завжди, в перехідні періоду з року в рік відбуваються колосальні зміни, які стосуються безпосередньо роботодавців. І з цими новаціями доводиться детально розбиратися бухгалтерам та кадровикам.
Також, наприкінці 2023 року, законотворці підкинули нам «сюрприз» у вигляді змін до Закону про відпустки.
Разом з тим відновлено дію Закону про індексацію.
Тож, запрошуємо Вас на вебінар, де ми детально розберемося з усіма змінами.