Електронні трудові книжки, лікарняні та кадрові документи

Дата:
08 Липень 2021
Початок:
14:00
Тривалість:
2 години
Мова:
українська
Галина Казначей
бухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Увага! Цей семінар вже завершено. Ви можете продивитись його у запису.
350 грн. ціна вебінару
0 грн.* (для передплатників)

Пільгова ціна для передплатників пакету «Профі» електронного «Дебету-Кредиту»,
а також усіх передплатників паперового журналу «Дебет-Кредит».

План вебінару

1. Кадрова робота в електронному форматі

1.1 Що таке електронні кадрові документи? Як використовувати та оформлювати?

1.2 Як запровадити електронний документообіг на підприємстві?

1.3 Що робити із журналами реєстрації кадрової документації при електронному документообігу?

1.4 Інструкція з діловодства: пам’ятаємо, коли відбувається процес автоматизації діловодства.

1.5 Що таке КЕП? Як працювати з ним та як отримати?

2. Електронні трудові книжки, будьмо готові:

2.1 як перейти на електронні трудові книжки та коли віддавати паперові трудові книжки працівникам

2.2 Чи залишаться паперові трудові книжки та за яких умов;

2.3 Як тепер визначатиметься основне місце роботи працівника та сумісництво;

2.4 Як відбуватиметься процедура звільнення?

2.5 Що з обчисленням стажу?

3. Реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування? Що це? Яка інформація міститиметься?  

4. Процедура оцифрування та подання трудової книжки до ПФУ

4.1 технічні вимоги до сканкопій;

4.2 підготовка сканкопій до передавання;

4.3 передання файлів до ПФУ

4.4 Згода на обробку персональних даних: зразок.

5. Електронні лікарняні Що це ? Який має вигляд?

5.1 Електронний реєстр лікарняних;

5.2 Інформаційний обмін між НСЗУ, ПФУ та ФСС;

5.3 Публічна і непублічна інформація з листка непрацездатності;

5.4 Що буде з паперовими лікарняними: ризики та реалії перехідного періоду

Новини по темі

Консультації по темі