Електронні трудові книжки, лікарняні та кадрові документи
Програма вебінару
_
1. Кадрова робота в електронному форматі
1.1 Що таке електронні кадрові документи? Як використовувати та оформлювати?
1.2 Як запровадити електронний документообіг на підприємстві?
1.3 Що робити із журналами реєстрації кадрової документації при електронному документообігу?
1.4 Інструкція з діловодства: пам’ятаємо, коли відбувається процес автоматизації діловодства.
1.5 Що таке КЕП? Як працювати з ним та як отримати?
2. Електронні трудові книжки, будьмо готові:
2.1 як перейти на електронні трудові книжки та коли віддавати паперові трудові книжки працівникам
2.2 Чи залишаться паперові трудові книжки та за яких умов;
2.3 Як тепер визначатиметься основне місце роботи працівника та сумісництво;
2.4 Як відбуватиметься процедура звільнення?
2.5 Що з обчисленням стажу?
3. Реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування? Що це? Яка інформація міститиметься?
4. Процедура оцифрування та подання трудової книжки до ПФУ
4.1 технічні вимоги до сканкопій;
4.2 підготовка сканкопій до передавання;
4.3 передання файлів до ПФУ
4.4 Згода на обробку персональних даних: зразок.
5. Електронні лікарняні Що це ? Який має вигляд?
5.1 Електронний реєстр лікарняних;
5.2 Інформаційний обмін між НСЗУ, ПФУ та ФСС;
5.3 Публічна і непублічна інформація з листка непрацездатності;
5.4 Що буде з паперовими лікарняними: ризики та реалії перехідного періоду
Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.