Робочий час: тривалість , «нестандартні» варіанти робочого часу, облік робочого часу

Програма вебінару
_
- Робочий час: нормативне врегулювання та базові поняття
- Неповний робочий час та скорочена тривалість робочого часу: дві великі різниці. Як, коли і для кого застосовувати ?
- Оплата праці за умов неповного робочого часу
- Оплата праці працівникам із скороченою тривалістю робочого часу
- Гнучкий режим робочого часу: коли і як застосовувати
- Поєднання неповного робочого часу та гнучкого режиму робочого часу можливе: роз’яснення Мінекономіки
- Облік робочого часу: види та документування
- Підсумований облік робочого часу: застосування, документальне оформлення, оплата. Особливості й нюанси оплати наднормових та святкових годин. (Роз’яснення Мінсоцполітики)

Казначей Галинабухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях
Записи вебінарів
Питання щодо витрат платників податків на рекламу та маркетинг завжди під пильною увагою податкових контролерів. Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як правильно документально оформити витрати на рекламу та маркетинг, які для цього слід розробити додаткові документи щоб уникнути податкових ризиків.
Окремо поговоримо про особливості оподаткування податком на прибуток і ПДВ таких операцій. Проаналізуємо питання щодо ПДВ при отриманні рекламних та маркетингових послуг від нерезидентів в т.ч. електронних послуг з реклами.
Не оминемо питання щодо безоплатних роздач при здійсненні рекламних заходів, а також відображення бонусів, які отримують підприємства за результатами продажів.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Як завжди будемо відповідати на Ваші питання.
Помилки у Д1, Д4ДФ чи Д5 можуть коштувати вам штрафів і годин зайвої роботи. На вебінарі ми розберемо всі нюанси об’єднаної зарплатної звітності: зарплата, премії, відпустки, прийняття та звільнення працівників, переведення і сумісники. Ви дізнаєтесь, як уникнути типових помилок та виправити вже зроблені без втрат.
А ще — розглянемо нові правила поквартальної звітності ФОПів із 2026 року, щоб ви були готові заздалегідь
Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як нестандартні операції з основними засобами, МНМА, нові правила застосування податкової різниці при перерахуванні коштів, передачі товарів, робіт, послуг неприбутковим організаціям.
Окремо поговоримо про заборгованості враховуючи те, що з 4 вересня 2025 року відновлюється перебіг строку позовної давності
Проаналізуємо чи варто укладати договори позички, які «підводні» камені можуть при цьому виникати.
Не оминемо питання щодо операцій з низько податковими нерезидентами, особливості застосування податкових різниць з податку на прибуток у 2025 році.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Починаючи з 4 квітня 2025 року повернули можливість виплачувати лікарняні за рахунок ПФУ і працівникам-сумісникам. Разом з тим, у 2025 році змінили розмір максимальної величини бази нарахування ЄСВ з 15 МЗП до 20 МЗП. Як ці події вплинуть на розрахунок та виплату лікарняних? Як рахувати лікарняні сумісникам? Як відображати у звітності? На ці та інші запитання відповімо на нашому вебінарі.
Питання щодо відряджень працівників підприємств завжди актуальні для платників податку. Під час вебінару поговоримо про такі важливі питання: як документально оформити відрядження працівника, чому необхідно розробити Положення про відрядження, як правильно розрахувати добові без додаткового оподаткування.
Окремо поговоримо про строки відрядження. Проаналізуємо чи можливо направити працівника у відрядження на власному автомобілі.
Не оминемо питання щодо особливостей відряджень за кордон: як правильно застосувати курси валют при різних ситуаціях.
Розгляд питань буде супроводжуватись докладною презентацією, конкретними прикладами та прив’язками до практичних ситуацій.
Лектор надасть рекомендації щодо складання Положення про відрядження.