19.05.2020
Тривалість: 2 години
Лектор: Галина Казначей

ЦИФРОВІЗАЦІЯ в дії: електронні лікарняні та електронні трудові книжки

Галина Казначей

Програма вебінару

_

  1. Страховий стаж та трудовий стаж: в чому різниця та як розібратися що (не)входить до стажу?
  2. Електронна трудова книжка: який має вигляд та на якому ресурсі її шукати?
  3. Яка інформація міститься в особистому кабінеті та як відображено дані?
  4. Практичні поради із аудиту трудових книжок перед їх завантаженням до електронного ресурсу.
  5. Механізм організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.
  6. Чи приймають сьогодні паперові листки непрацездатності?
  7. Суб’єкти інформаційного обміну: МОЗ, НСЗУ, Пенсійний фонд України, Фонд соціального страхування. Як відбуватиметься інформаційна взаємодія? Що саме передбачає  ведення реєстру електронних лікарняних?
  8. Яку інформацію містить  запис про тимчасову непрацездатність  в електронному вигляді?
  9. Яка інформація і кому надаватиметься з Реєстру за усним зверненням?
  10. Практичні поради кадровикам і бухгалтерам щодо користування електронним реєстром лікарняних.
Галина Казначей

Галина Казначейбухгалтер-експерт, консультант з питань оподаткування та трудового законодавства, лектор, автор статей у спеціалізованих виданнях

Записи вебінарів

Зростання розміру військового збору: нові зміни до ПКУ

Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.

Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?

Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?

Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?

Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.

Галина КазначейГалина Казначей
07.11.2024
Тривалість: 2 години
Мінімізація податкових ризиків та оподаткування. Податок на прибуток, ПДВ та ПДФО

Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.

Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.

Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.

ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.

Людмила Тимофеєва Людмила Тимофеєва
17.10.2024
Тривалість: 2 години
Бронювання працівників та військовий облік на підприємствах

Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.

Галина КазначейГалина Казначей
11.09.2024
Тривалість: 2 години