Карантин та оподаткування
Програма вебінару
_
1. ФОП та карантин:
- Ліміт доходу для «єдинників» збільшено. Як це працюватиме на практиці?
- ЄСВ за березень і квітень за себе можна не платити
- Єдиний податок платиться (але його розмір для декого може бути меншим, а ще можна взяти відпустку)
- За порушення ПКУ та Закону про ЄСВ тимчасово не каратимуть. Як це діятиме?
- Придбали засоби індивідуального захисту та організували доставку працівників – чи будуть витрати у ФОП?
2. Податок за майно та оренда майна:
- Скасування податку лише на березень 2020 р.! Як скласти уточнюючу декларацію і коли її слід подати?
- Оренда недержавного майна: автоматичного звільнення від плати немає!
3. Бухоблік та податок на прибуток:
- Як відобразити в обліку операції із забезпечення працівників засобами індивідуального захисту та доставки працівників на роботу? Чи виникнуть податкові різниці щодо таких витрат?
- Надання допомоги працівникам, лікарням, захворілим стороннім особам та благодійним організаціям
- Оприлюднення фінзвітності за 2019 рік перенесено!
4. ПДВ:
- Які операції тимчасово звільнені від оподаткування на час карантину? Що робити тим, хто придбав тимчасово звільнені товари до початку дії пільги (або продасть їх після закінчення карантину)?
- Як під час карантину реєструвати ПН/РК?
- Чи будуть штрафи за неподану звітність та за незареєстровані ПН/РК під час карантину?
- Придбали засоби індивідуального захисту та організували доставку працівників – чи буде податковий кредит?
Бикова ГаннаКерівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.