ГОТУЄМОСЯ ДО ДОПИТУ разом з Олександром Смирновим
Програма вебінару
_
1. Опитування або допит. У чому ключова відмінність в дачі пояснень та свідчень?
2. Опитування директора в рамках встановлення місцезнаходження підприємства
- Наслідки скасування наказу №336 "Про затвердження Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків"
- Обговорюємо разом нову форму опитувальника щодо встановлення місцезнаходження.
- Хто може заповнити опитувальник і чи обов'язково його заповнювати?
- В який момент опитування стає допитом?
3. Класичний допит
- Три базових правила для свідка:
1. На допит ЗАВЖДИ з адвокатом!
2. Немає повістки - немає допиту!
3. До допиту потрібно готуватися! - Три групи питань свідкові, відповіді на які необхідно знати заздалегідь.
- Особливості проведення допиту в рамках відпрацювання податкового кредиту (Наказ ДФС №543).
- 10 основних психологічних прийомів слідчого, як атакувати директора і бухгалтера на допиті і як їм протистояти (залякування відповідальністю, тактика «поганий» і «хороший» поліцейський, тактика «я все знаю» та інші). Що робити, якщо слідчий на вас тисне?
- Як свідкові скористатися своїм правом не давати свідчення і не нести за це кримінальну відповідальність? Приклад пояснень свідка для протоколу.
- Відеофіксація допиту. Як реалізувати своє право і в яких випадках це доцільно? Як подати відеозаяву про злочин?
- Як відповідати на питання безпечно для себе? Інструкція від адвоката.
- Власноручна дача свідчень як інструмент вашого захисту від слідчого.
- Як себе вести, якщо вам на допиті демонструють відео на якому директор контрагента відрікся від підприємства?
- Одночасний допит декількох осіб. У чому складність і як успішно його пройти. Оформлення протоколу допиту, внесення зауважень. Приклади формулювань.
- Як я захищу вас на допиті? Мої інструменти.
Смирнов Олександр Податковий адвокат, керівник юридичного центру "Смирнов та Партнери". Спеціалізація - податкові конфлікти, захист бізнесу і посадових осіб від неправомірних дій контролюючих органів
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.