Відпустки на підприємстві
Програма вебінару
_
- Види та тривалість відпусток, що надаються співробітникам. Оформлення відпустки та підстави для їх надання. Графік відпусток – чи обов’язково його мати на підприємстві?
- Стаж працівника, що дає право на відпустку. Які періоди в нього включаються і які не включаються? У яких випадках стаж роботи не впливає на обовязок надати відпустку?
- Грошова компенсація за невикористану відпустку. У яких випадках та в якому розмірі вона виплачується працівнику, а в якому – майбутньому роботодавцеві?
- Звільнення працівника після закінчення відпустки - правові нюанси, які при цьому виникають. Розрахунок з працівником при такому звільненні – в які строки його слід провести?
- Збереження відпустки при звільненні за переведенням на інше підприємство або на іншу посаду (в інший відділ) без зміни місця роботи. Як оформляється і надається така відпустка?
- Оплата відпусток. Розрахунок середньої заробітної плати. Види доходів працівників, які беруть участь у розрахунку середньої зарплати. Порядок розрахунку середньої зарплати у випадку, якщо протягом розрахункового періоду оклад (тарифна ставка) працівника збільшувалася.
- Тимчасова непрацездатність працівника під час відпустки. Як оплачується цей період роботодавцем?
- Відкликання з відпустки – як оформляється? Що робити з невикористаною часткою відпустки і виплаченими відпускними?
- Поділ відпусток – в яких випадках це можливо, а в яких ні? Якою має бути неподільна частина щорічної основної відпустки?
- Тимчасове виконання обов’язків працівника, який перебуває у відпустці. Як це оформлюється і оплачується? Чи можна на цей період найняти працівника за строковим трудовим договором?
Бикова ГаннаКерівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Записи вебінарів
Закон 4015 наробив неабиякого галасу серед бухгалтерів та бізнесу в цілому.
Як правильно працювати із ставкою ВЗ в розмірі 5%?
Коли застосовувати ставку нову, а коли має бути застосована ставка 1,5%?
Як діяти, якщо є перехідні виплати. І чому важливо знати базові правила бухобліку та коли за бухобліком здійснюють нарахування зарплати?
Всі ці питання розглянемо на вебінарі. Також у Вас є прекрасна можливість отримати відповіді на запитання, що стосується змін у військовому обліку.
Під час вебінару лектор зверне увагу на всі важливі аспекти операцій, пов’язаних з безоплатною передачею товарів, робіт, послуг. В яких випадках нараховується ПДВ за нульовою ставкою, коли операції з безоплатної передачі не відображаються в декларації, коли виникають податкові різниці тощо.
Поговоримо про залучення обігових коштів. Розглянемо варіанти з мінімальним оподаткуванням.
Особливі питання щодо мінімізації ризиків та оподаткування з ПДВ. Розпочнемо з бази оподаткування, далі розглянемо особливості оподаткування окремих операцій, нагадаємо про граничні строки для відображення податкового кредиту, розблокування ПН/РК тощо.
ПДФО: як уникнути донарахування ПДФО та ВЗ при застосуванні звичайних цін. Яку інформацію отримає ДПСУ про закордонні рахунки громадян та які ризики при цьому можуть виникнути.
Бронювання працівників на підприємстві без належного ведення військового обліку на підприємствах практично неможливе. Тож ці дві теми нерозривно пов’язані. З чого почати вести військовий облік і як його вести аби могти забронювати працівників. Який пакет документів має бути на підприємстві з питань військового обліку? Чи можна керівника зробити відповідальним за ведення військового обліку, якщо на підприємстві є кадровик? Які питання перевіряють ТЦК з питань військового обліку? Перевірка Додатку Д5 на підприємствах, які бронюють працівників обов’язкова.